Rejser / Tyrkiet, Alanya 2006

6/5-2006 - 13/5-2006

Vi rejste med Star Tours og boede på

hotel Blue Village Pascha Bay

Denne rejse blev til en erstatnings-rejse, da vi skulle have været til Sharm el Shiek i Egypten, men rejsen blev aflyst et par uger før, på grund af terrorangreb.

Vi ville bare på ferie, så som erstatning valgte vi en anden rejse, og det blev til Alanya.

Vi boede på et rigtig flot hotel i Pasha Bay.

Den dag vi kom derned var det overskyet og det regnede, men det var heldigvis kun denne ene dag. Dagen efter havde vi 1 års dag, så det blev fejret med hjerteklistermærker på morgenmaden :o)

Vi brugte tiden ved poolen, og Dennis og Søren var ude og prøve parasailing, en faldskærm spændt efter en speedbåd, flot udsigt og der skulle efter sigende være helt stille deroppe i luften.

Vi tog også en tur ind til Alanya by hvor vi var oppe og se ”borgen”. Vi blev dog noget så grusomt snydt af en taxachauffør som fik fat i os og ville køre os derop. Han kørte bare ikke til den rigtige borg, men til et faldefærdigt sted hvor hele hans familie sad med deres hjemmelavede varer som de jo ville sælge, og de ville have penge for rundvisning. Vi undrede os godt nok over at der ikke rigtig var andre turister oppe at se denne her borg, så vi besluttede os for at stikke af, så efter en gåtur i det kuperede terræn, så fandt vi pludselig en plads fyldt med turistbusser, og der var selvfølgelig den ”rigtige” borg. Så den fik vi også set.